Partey`

Josse och jag tog igen lite tid på dagen, gick en lång promenad och åt tacos=)

 

 

Va så kul att se henne och Chris igen!!!

 

 

 

 

 

 

 

I bussen påväg till Lipz. Trodde aldrig att det skulle bli så kul där som det blev. De hade en riktigt bra dj alltså! Och självklart 'är det även sällskapet som gör en bra utekväll=)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Chris, du vet väl att det är lag för killar att ha läppglans på sig på krogen i Sverige?

 

 

 

 


Inne på Lipz. Va såå kul alltså! Än har det inte kommit några kottar men efter 30 in så blev det massor av folk.

 

Hade vimmelfotografen hack i häl också. Hon var efter oss hela kvällen banna mej. Ska kolla in deras sida om vi är med på några kort.

 

 

 

 

 

 

 

 

Josse vill visa alla hur snyggt Chris är. Superhärlig bild ju!

 

 

 

 

Jag och Josse innan dansandet brakar loss=)

Hade en toppensuperduperkväll!


 

 

 

Nu är jag tillbaka i Oslo. Är helt slut nu och hungrig, så ska helt enkelt tacka för mig idag. Skriver mer imorgon. Har massa saker i huvudet men hungern är viktig att få bort först.

 

 

Ha det toppen nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0