Morgonpigg av Vanorapa eller Vattenfall

Idag hade jag det lite trögt att stiga upp.
Brukar ni också ha det ibland? Då har jag ett tips!
Sätt på Spotify och skriv in en låt som heter Vanorapa. Det är en riktig humörhöjare som man blir lycklig av.
Känn rytmen i kroppen och vakna upp med den här låten så kan jag i princip garantera en härlig morgon efter det.
Nu ska jag till jobbet och sen får vi se vad för spännande som händer idag.
Btw... Om jag nu inte skulle bli pigg av den låten tänker jag på när jag var i Australien och badade i vattenfall.
Iiiiskallt var det! Därav det lite stela leèndet jag har. Josefin lyckas dock bättre med sin pose=)
Om man inte vaknar upp efter ett iskallt bad så vet jag inte vad man vaknar upp av. Härligt var det iaf!
Efter vi doppat  oss åkte vi kana utmed berget och rätt ner i "poolen" vettenfallet slutar i.
Glöm inte bort att du är underbar precis som är och vill vara
Ha d toppen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0