Mer om Flinga-tjejen

Jag måste bara berätta om hur jag träffade "Flinga-tjejen". ( Vet ej om hon vill att jag skriver hennes namn.)

Det är sånt här som är det allra bästa med ett jobb där man träffar många olika människor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hon kom in och frågade efter vägen till en butik. Fick direkt en härligt positiv känsla av henne.

Visste tyvär inte vart den låg. Efter en snabb konversation gick hon iväg för att hitta butiken.

Ett stund senare kom hon tillbaka och prövade lite skor. Jag gillar att säga komplimanger till folk när jag tycker de är snygga, gör något kul eller har på sig något fint. Det var så det började.

 

 

Sa att jag tyckte det var riktigt snyggt med röda strumpbyxor till hennes i övrigt svarta outfitt och röda hår.

Sedan var snacket igång och vi pratade om New York, mode,resor, härliga människor m.m.

 

 

 

 

 

 

 

Dessa bilder är från hemsidan: http://flingaclothing.com

 

 

 

 

Bästa nya mötet på länge med en mycket härlig, öppen person. Sånt gillar jag!

Efter hon köpt skor berättade hon att hon är designer och undrade om jag ville komma på hennes visning.

Jag blev jätteglad över det. Har aldrig varit på modevisning förut. Spännande!







 


Sånt här händer mig en del faktiskt. Bara man vågar ta kontakt med människor kan man hamna på många spännande platser och roliga events. Är så kul att lära känna nya människor alltså!

 

 

Utomlands blir många ofta automatiskt mer öppna, varför inte vara det på hemmaplan också? Hade det inte varit härligt med lite oväntad krydda i vardagen?

 

Vågar man ta kontakt med nya människor vet man aldrig vad som väntar=)

 

Ha en underbar kväll allihop!

 

 

 

(Hade velat ha en bild på mig här men internet på bussen krånglar något fruktansvärt. Tar det imorgon=) )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0