Lite om mycket

Gissa vad som låg och väntade på mig igår när jag kom hem?

Ett brev från Björn.

Blev helt överlycklig när jag läste det kan jag säga och varm i hjärtat.

 

 

 

En annan sak som gör mig glad är Chris när han sa:

-         The best thing about you Katarina, is that you make everyone around you feel good about themselves.

 

 

 

Det kallar jag komplimang. Blev jätteglad. Va så härligt att kunna umgås med Josefin igen, även om det var över en dag. Chris, hennes pojkvän är också sä lätt att vara med. Vi reste tillsammans ett tag när vi var ute på upptäcktsfärd i Australien och det var då Josefin träffade Chris också.

Skönt med sådana par man kan umgås med utann att känna sig utanför.

 

 

 

 

 

 


 

 

Vet ni vad jag äntligen fått hem? Min gitarr! Ska bli kul att spela lite mer och få ut min kreativitet. I somras kunde jag låna Emmelines men det blir inte samma sak när jag inte kan spela när jag känner för det. Just vid det tillfället då andan faller på.

 

Detta problem är alltså löst nu och vi får väl se vad grannarna tycker om mitt spelande. Återstår att se….

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

En sak jag tänker på är vikten av att vara sig själv från första början i ett förhållande, eller relation. Detta gäller för alla olika typer av relationer i livet. Är man sig själv, som man vill vara, kommer man hitta folk att ha omkring sig som uppskattar en för just den man är.

 

 

 

Se hela bilden Se hela bilden

 

 

 

Förut har jag anpassat mig efter vad det är för person jag har att göra med. Nu anpassar jag vilka personer jag har runt omkring mig istället. Varför ska jag bry mig om dem som inte gillar alla mina sidor om jag gillar den jag är?

Då gillar den egentligen inte mig utan en version och person som faktisk inte finns.

 

Tänk på det ni=)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Vid havet på Rådhusplassen har någon satt upp en isskulptur för offren i Haiti. Jättefin är den och det står olika budskap på, samt ett nr man kan skänka pengar till.  Väldigt smart!

 

 

 

 

 

 

 

 

Fina va?
Ha det toppen hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0