Kjäresten min er syk i dag så jeg kjöpte henne en gave

Läste lite i en tidning vi har fått på jobbet. Ett magasin ungefär som Cosmopolitan. Där var en artikel om vad män gör för att glädja sina tjejer.  Blev helt rörd och började faktiskt grina lite av kärlek när jag lästa den.

 

det var när jag läste detta som det hände:

 

- Kjäresten min er syk idag, så akkurat nå har jeg kjöpt henne en gave. og når vi snart flytter sammen skal hun få bestemme inredningen.

 

 

Sen kom jag att tänka på vilken underbar kille jag är tillsammans med. Som välkomnar mej med öppna armar och ett leende så det strålar om hela honom när vi ses. Att han skrivit ett brev till mig, låter mig sova i sängen när jag hälsar på m.m. (går ju inte att sova 2 i en 90 säng direkt..)

 

 

Själv är jag en obotlig romantiker. Ibland är det tyvär inte så lätt att visa alla sina känslor när man inte bor nära varandra. Jag hoppas ändå att Björn vet hur mycket han betyder för mig. Försöker visa det så mycket jag kan, genom brev m.m.

 

 

 

För övrigt är det i förhållanden två saker som är huvudingredienserna för mig.

1: att man är sig själv som man vill vara och inte spelar någon annan. Annars håller det inte, för förr eller senare upptäcker man att det inte är samma kille/tjej som den man förälskade sig i, Känns det igen???

 

2: att man lyssnar, VERKLIGEN LYSSNAR, på varandra.

 

 

 

Jag kan ge av hela mitt hjärta till dem jag tycker om. Det är bara en sak de inte får, min favoritkudde;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0