Josse och mopsen: -Jag saknar er!


Detta är alltså min älskade mops. jag vill inte vara utan honom en dag till, tyvär är jag tvungen till det=(

Detta är min underbara Josefin som blivit bortrövad  till London av en väldigt härlig engelsman. Kom att tänka på henne för hon är på väg hem på snabbvisit om några veckor=)
Vi är poolare sedan 7an och det ska bli såå kul att ses igen!
Varje år tar vi en runda runt en sjö som ligger nära där hon bor. Typ 1 mil lång. Undra om vi kommer ta en när vi ses eftersom vi faktiskt missat ett år nu när hon varit borta, haha.
Man vet aldrig vilka äventyr som väntar oss längs med sjön. Här följer några kort från förra sommaren i Sverige.

Detta är inte sjön, haha. Då hade den varit väldigt liten. Det är en del av Dalslands kanal som sedan mynnar ut i sjön vi går runt.
Bara sådär dök en buss upp vid sidan av vägen. Hur tänkte chauffören nu??

Världens största nalle, det är sant! Eller kanske bara störst mage?;)
Oavsett blev det en härlig rundtur.
Ha d toppen så länge!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Söt vovve :D :D Vems? :D

2010-01-14 @ 22:12:51
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Katarina

det är tyvärr bara en bild från nätet. en som va gratis att använda;) Men, jag vill ha den och kommer sakna den tills jag kan köpa en egen mops=)

2010-01-14 @ 22:48:47
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0