I skidspåret

Lite bilder från min och Johanna Ks skidtur idag, som de hurtbullar vi är.

 

 

 

 

Johanna på bussen påväg mot Bogstad.

 

 

 

 

 

Jag var också med såklart.

 

 

 

 

Höll på att ramla när jag skulle ta kortet. Klarade mig hela vägen men påväg tillbaka, gissa vem som ramlar på platta marken utan gupp eller något? Katarina

 

 

 

 

 

Redo för skidtur!

 

 

Kolla vad fiiint!

 

 

 

Vi mötte en liten korv, eller ehum , förlåt. En hund på vägen. Tycker den ser lite ut som en stoppad julkorv i den röda dräkten,haha. Men gullig.

 

 

 

Var en riktigt härlig tur vi fick till. Var superkul med olika terräng också. Åkte lite i backarna i skogen, jippiiii! Och sedan på en sjö så Johanna fick öva sig och känna sig trygg i sitt åkande. Var även där jag ramlade, hade ingen  fart alls och bara trasslade in mig på något vis i stavar och skidor osv. Johanna sa att det åtminstonde var ett snygg fall. Där ser man=)

 

Av oss två var det lätt hon som utvecklade sig mest och jag gick 5 steg bakåt och får "börja om från gå".

 

 

 

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Guu va snygga vi var! Tack för turen! Det var supermysigt! Det får vi göra fler gånger.. låvar att åka fler backar då ;)

2010-01-31 @ 22:21:54
Postat av: Katarina

japp! det ska vi definitivt. Du kommer älska backarna efter ett tag,lovar=)

2010-01-31 @ 22:56:04
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0