Humor!

Gammal man på 80 år går nerför gatan med rullator när en reporter från Svt kommer för att ställa en fråga om global uppvärmning.

 

Reporter:

- Ursäkta, får jag ställa en fråga till herrn?

 

Pensionären:

- Ja vad är det för fråga?

 

Reporter:

- Det här med global uppvärmning...

 

Pensionären avnbryter:

- Uppvärmning? Ja den är ganska bra i huset där jag bor.

 

Hahahaha! Tycker det är superkul.

Taget från  talkshowen Skavlan. Så härlig kommentar alltså=)

(Ska sägas att jag absolut bryr mig om miljön och gör förändringar i mitt liv så den ska påverkas mindre. Men tycker ändå denna kommentar va helt klockren=) )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har ni föresten sett en svart svan någon gång?

 

 

 

 

Vad sägs om att vi idag bara lever efter våra drömmar och gör det vi känner för? Utmaning till er=)

Klart vi har sånt vi måste göra, som jobb och liknande. ( Fast det går ju att se över så man har ett jobb man trivs med) Men när du kommer hem, ta och gör något som just du verkligen vill.

 

 

 

 

Ta hand om er nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0