heelt slut av mys på gymmet.

Kom precis hem och sitter med en egengjort protein-drink och gottar mig.

Var inte den mest effektiva personen på gymmet idag, vanligtvis brukar jag alltid ge 100% men precis som igår så blev det  ”mysträning”.

 

Gjorde mest kondition, 40 min sammanlagt. Men det var inte på topp helt enkelt.

Tog istället och gjorde lite yogalates med dansövningar emallan.

 

 

Känner ändå att jag faktiskt inte hade mer att ge idag, kunde knapt ta mig uppför backen till huset nu. Haha.

 

Jimu heter det, mitt gym. Det roligaste av allt är att det ligger på Grönland. En bit att ta sig varje dag men det är det helt klart värt;)

 

 

 

 

 

 

 

Ett gott försök gjorde jag i alla fall. Även om det blev mysträning.

 

 

 

 

 

 

Slutligen vill jag bara tipsa om att det bara kostar 299 att tärna där om man anmäler sig inom februari månad. Billigaste jag vet i Oslo.

 

 

Hej hopp! Nu ska jag in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0