God morgon!

Nu ska jag ta och göra frukost. En kopp te och så får jag tänka lite på vad jag vill ha till det.

Köpte soyamjölk igår, mums! Gillar det bättre än havremjölk men havremjölken är lite billigare så brukar köra på den.

 

 

 

 



 

 

Sen ska jag ta tag i "lönfrågan". Behöver reda ut vad som blev fel eller så.

Tur jag hade fått en biobiljett av jobbet, annars hade det nog inte kunnat bli något sånt igår. Kommer vara en mycket snål Katarina fram över=(

 

 

Har föresten börjat läsa en bok. About a boy. Har sett filmemn ca 5 ggr, varav tre för 5 år sedan när jag var hemma efter en operation. Då hade vi precis fått canal pluss o testa gratis i en månad. Passade bra och den filmen gillade jag helt klart.

Nu är det alltså bokens tur. Av mina 30  lästa sidor att döma är den bra!

Ha det toppen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0