"Fun and happy-wall"

Det gick inte så bra att gå upp som jag hade hoppats,haha. Till nästa gång vet jag att det är att ligga kvar i sängen som är bästa medicinen.

Jag gick upp, åt lite frukost men stupade i säng igen vid tolv.

När jag väl vaknade igen var klockan halv tre!

 

 

Tyvär hann jag inte med något skidåkande. Dock blev det oavsiktligt hela 3 timmar på gymmet!! Fattar inte hur jag kunde vara där så länge. Jag gillar att hänga på gymmet men inte så länge!

Kan säga att jag var HUNGRIG när jag väl kom till Emmeline efter träningen. Va så härligt att umgås lite med henne innan hon åker iväg på skidsemester.

 

 

 

Här nedanför är ett kort på min "fun and happy- wall". Den kom till när jag var trött på den mindre fina hästen som är på bilden bakom allt annat. ( Jag bor i möblerad lägenhet och kan alltså inte göra något åt inredningen.) Istället tänkte jag att jag skulle täcka över den med saker som gör mig glad. Detta är resultatet. Hittills är det konsertbiljetter, brev, sms-texter, kort och mina egna visdomsord som händer där. Nu fattas det bara ett kort på den jättegulliga mopsen jag vill ha..

 

Det är verkligen superbra att ha en sådan tavla. När man inte är på sitt bästa humör är det bara att titta på den och så kommer man att tänka på vad man varit med om. Smart eller hur? Alla borde ha/skaffa en!

 

 

Om det inte skulle räcka med "the wall" för att bli glad har jag ännu ett knep!

Mina kollegor har en gång skrivit vad de tycker är bra med mig som person. Den är en fullträff vad gäller att höja humöret. Som oftast  är jag en glad pralin men ibland har även jag lite kämpiga tider. Detta kollage höjer en till skyarna! That`s a fact.

 

 

Jag önskar alla en härlig kväll.

Ha d toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0