Fashionshow, Yay!!!

 

Blev för tio minuter sedan bjuden på fashionshow för märket Flinga.

18e februari äger det rum. Ska bli såå kul!

 

Visste ni att Tuva Novotny är modell för deras kommande kampanj?

Checka ut på:

 

http://flingaclothing.com

 

 

 

 

 

 

Ett urval av deras outfitts tagen från hemsidan.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Ska strax bege mig till Björn. Sett fram emot att träffa honom länge nu. Men det slutar inte där, Josse kommer och hälsar på i Sverige också =) Hon borde ha landat nu.

 

 

Har saknat båda två väldigt mycket kan jag säga. Men det är inte så konstigt eftersom det är två personer som betyder oerhört mycket för mig.

Har  nog fått lite smuts på min kameralins, men vad gör väl det.
Nu ska jag bege mig. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0