Energi och istappar

Har ni tänkt på att vissa människor har positiv eller negativ energi? Vissa är neutrala också.

Av några kan man bli sådär bubblande glad medan andras närvaro sätter sig som en klump i magen och allt blir jobbigt och tråkigt?

 

 

 

Jag möter många olika personer dagligen och märker stooor skillnad i hur de får mig att känna. Dock har jag bra självförsvar mot de flesta energitjuvarna, tack och lov!

 

 

 

 

 

Själv försöker jag vara en som folk blir glad av, en person med positiv energi.

 

 

Att ha positiv energi behöver inte betyda att det är en människa som är glad hela tiden, mest positiv är den allt, men den person man får positiv energi av är en sådan man skulle kunna "hänga med", utan att det känns dumt. En man kan vara precis som man vill med.

 

 

Jag tror vi är olika i vad vi tycker är en person med positiv energi. Alla kan inte passa med alla. Det får man känna efter helt enkelt. Tro mig, man märker det fort.

 

 

 

I mitt liv väljer jag bort de negativa folken så gott jag kan, jag kan inte välja vilka kunder som kommer in, vilka jag åker buss med, osv. Annars vet jag att man har stor nytta av att omge sig med dem som ger en positiv energi. De som får fram det bästa i en.



I stan för tiden är det istappar överallt man ser. Jätte fint och mäktigt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fast jag är rädd att få en i huvudet. Kan ju inte gå och kolla upp hela tiden när man går. Därför käns det som jag vinner på lotteri varje dag jag tar mig hem helskinnad!

En kick i vardagen så att säga, här behövs banne mig ingen bungyjump!

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Se vad fint vi har gjort idag! Jag tog initiativ att vi skulle göra om på herravdelningen, ( den är större än vad som visas på bilden alltså). Det såg lite tråkigt ut där och behövde en uppfriskning! Därför gjorde vi som så att Tonje fick stå där hela dagen och se snygg ut.

Njae,, det var inte riktigt så vi gjorde. Dock stämmer det helt klart att Tonje är snygg=)

 

 

Jag, Tonje, (bilden) och Dionne hjälptes åt att fixa och trixa. (Fick inte tagit någon bild på Dionne . Ville hinna hem innan rushen för då tar det en timma istället för en kvart att komma hem. Lite själviskt men det var jag idag helt enkelt.)

 

Båda två är hur som helst super goa kollegor som jag trivs tillsamman med. De avger positiv energi!

 

 

 

Nu ska jag snart iväg på fika med tjejerna.
Ha det toppen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0