Blä för att duscha!?

Måste bara berätta en sak. Jga erkänner, jag tycker det är dötrist att duscha! Lika kul som att diska ungefär. Såklart känns det skönt efteråt och självklart duschar jag. Men, tycker det är ett nödvändigt ont helt enkelt.

 

 

Detta är dock bra för:

 

  • Miljön
  • Ole- min husvärd.

 

Eftersom jag inte är vän med duschen gör jag det det så snabbt jag bara kan. Desutom gillar jag att ducsha kallt. Alltså bra för hans elräkning.

 

Kan även erkänna att jag inte gillar att sminka mig heller för den delen, när jag ändå är igång menar jag. Speciellt inte att ta på mascaran!! Hugah! Vilken precition man måste ha.

Något som jag istället kan lägge ner tid på är mina naglar, nu när de äntligen existerar öve rhuvude taget;) De ska vara top notch helt enkelt=)

Ansiktet gillar jag också att pyssla med, lägga ansiktsmasker ta på serum och ansiktskräm m.m.

 

 

Tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: Jonny

En liten spricka i din annars oändliga positivism ;)

2010-01-27 @ 20:31:23
URL: http://sixfeetdowns.wordpress.com
Postat av: Katarina

kanske det, men man kan inte gilla allt, haha. Och det finns självklart tillfällen jag gillar denna aktivitet också. Efter att ha bestigit och klättrat nerför en vulkan med sand över hela mig t.ex=) Då satt det fint!

2010-01-27 @ 21:14:07
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0