Äntligen Josefin!

Äntligen kommer vi ses, efter lite mer än ett år ifrån varandra.


Igår skulle Josse umgås med sina nära och kära men idag är det min tur,hehe.
Får se vad vi ska hitta på för bus. Kan nog hända det bli en promenad runt sjön ändå faktiskt,haha.
Kanske laga tacos också. Det är liksom standard när vi ses och det brukar alltid bli extra gott.




Något som jag däremot inte rekomenderar är att göra tacos av fårfärs. Usch och fy!
Jag och Björn gjorde det för i affären fans det inte kvar något annat.
Ta hellre en vegetarisk variant alltså. Thats all I can say.

Jag gjorde en egen tacotolkning som är utmärkt som mellanmål eller en lunch.

 

  • Organiskt tacobröd
  • Cashewnötter
  • Sallad
  • Rödlök
  • Banan
  • Yoghurt


    Muuums!




                             


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej igen! de lät ganska gött faktiskt ska nog ta å prova :)

2010-01-24 @ 13:37:28
Postat av: Katarina

gör det! det är mkt godare än vad man kan tro också=)

2010-01-24 @ 21:22:04
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0