Weird!

Vaknade upp för en halvtimme sen av en väldigt konstig dröm. Det skulle kunnat vara en mardröm, men jag kände mig väldigt trygg trots alla faror omkring mig.

 

Tänk att du lever i en miljö som utspelar sig på Pearl Harbour tiden då bombningarna äger rum. Vi vet att de kommer bomba oss men inte när. Alla som bor där vet också att vi inte kan göra något för att förhindra det som ska hända. Vi har nazister och Hitler i hälarna varje dag. Personligen är jag inte förföljd men jag gömmer judar i min lägenhet.

Gissa var jag gömmer dem?

Jo, i duschen. Otroligt bra gömstället tycker jag;)

 

Inte nog med bomber och nazister, vi har också ilskna drakar och vargar som attakerar när det tycker de har tråkigt och behöver lite spänning.

 

Vilken dröm. Det säger jag bara.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0