"Vivekas agenda"

Nu är det "morgon" för mig. Skönt att sova ut.

Satt och pratade med Carina på Skype igår till sent,haha.

 

Tycker om henne massor och hon kommer hit till Oslo för att jobba i Maj.  Ska bli sååå kul!=)

Sen ska hon antagligen hit i veckan också och jag har erbjudit henne min soff-säng. Lite typiskt bara att jag jobbar längsta veckan på länge...

Hoppas jag inte är för trött så jag hinner umgås också och inte bara däckar i sängen,hihi.

 

 

Har massa kul som händer nu.

 

FEBRUARI

 

Denna helg med Björn i Göteborg.

 

  • Nästa vecka kommer Carina.
  • Kurs om nya ecco-skor på tisdag.
  • Fika med Hege på torsdag
  • Fest för Johanna H på lördag

 

 

Veckan efter det :

 

  • Show på Latter på onsdag, stora komikerscenen i Oslo. Ska dit med Centret jag jobbar på.
  • Olso Fashion-week

 

 

Emellanåt har jag lite hemlisar jag ska fixa med också...

 

MARS

 

  • 4.e mars fyller jag år- mina föräldrar hälsar antagligen på=)
  • Helgen 6 mars blir det konsert
  • Helgen efter det antagligen fest med Johanna K
  • Helgen efter det England- väntar bara på att Josefin ska bekräfta sovplats.

 

 

Sen har jag inte bokat upp mig mer.

 



Kommentarer
Postat av: Annika

Låter bra! Vad är det för konsert den 6 mars?

2010-02-05 @ 11:06:29
Postat av: Katarina

Yeasayer=)

2010-02-08 @ 18:21:11
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0