Champagne och standup

Jag överlevde natten och sitter just och äter frukost. Hade inte så mycket i min kyl, glömde bort att handla igår, så det fick bli rågpankaka och tomater.

 

Väldigt gott! Kanske inte lika nyttigt...;)

 

 

 

Idag har vi en ny härlig tjej på jobbet som jag ska lära upp, ska bli kul att se vad hon är för prick. Bara träffat henne en gång men intrycket är helt klart positivt!

 

Sen är det middag med två av mina kollegor följt av standup och champagne. Mums! Kan nog hända att jag inte förstår så många av deras skämt. Norska är jag utmärkt på, men har ingen aning om vilka de har som kända personer förutom Mette -Marit, Jens Stoltenberg och Jan Teigen.

Brukar ofta vara så att komiker referear till någon och sen skrattar alla för att de vet hur den personen är. Jag har ingen aning. Men tror det kommer bli superkul ändå=)

 

 

 

 

Ha det toppen nu!

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0