Utbjuden på gymmet

Det inträffade en lite kul sak på gymmet idag.

Har tydligen en beundrare där.

Bara sagt någon enstaka mening till personen i fråga men idag blev jag minsann utbjuden på dejt av honom!

Som svar på hans fråga sa jag att jag har pojkvän, men shit va kul med folk som är så öppna!

Tänkt om jag hade varit singel, då hade det varit riktigt kul!

 

 

Men, som jag redan skrivit idag så är jag redan lyckligt kär i en underbar kille=)

 

 

Anledningen till varför jag ens skriver om detta är:

 

Det som hände mig idag är ett bevis på en sak:

- Olika killar tycker olika saker är snyggt.

Hade inte killen på gymmet tyckt jag såg bra ut hade han ju inte frågat om en dejt.

 

Och jag är en vanlig svensson person. Jag tillhör inte gruppen modellsnygg utan den tjejen som är "helt ok".

Jag har muskler på kroppen men en del fett också.

 

Hade det varit för ett par år sedan hade jag känt mig obekväm i min egen kropp och tänkt att "hur kan någon tycka jag ser bar ut"

Men det finns så många killar, som gillar olika saker och egenskaper att det finns flera tusen som passar med just dig=)

Därför är det ingen ide att slösa tid på att nojja sig över saker. Har du en partner/dejtar någon som inte gillar dig som du är så finns det helt enkelt någon annan som tycker du är bäst, just som du är och vill vara.

Man ska inte gå och tänka dumma tankar om sig själv. Våra kroppar är fina i alla storlekar.

 

Lev livet och njut av din kropp just som den är=)

En sak till, var den du själv vill vara.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0