Superagenter, glädje-energi och cocosbollar

 

 

 

Antal koppar kaffe för att hålla mig vaken: 4,5

Antal kokosbollar intagna på fikan: 1

Antal superagenter jag träffat på idag: 1

Antal pepplåtar för att komma från bussen och hem: 2

 

 


 

 

Både Dionne och Karina var på jobbet idag, vilket var skönt. Jag hade allt klarat av att fixa butiken själv med ren vilja,( har en väldigt stark sådan om jag vill) Men såå skönt att jag slapp det.

Gjorde säkert mitt jobb i ultra-rapid men jag kan lova att jag gjorde mitt bästa av det jag hade.

Blev superfint i butiken i alla fall!

 

Idag har jag gått på ren glädje-energi. Det och 4,5 koppar kaffe. Koffein kan vara bra ibland, haha.

Har varit trött och yr så till den milda grad att jag skulle kunnat soma ståendes! Men humöret var på topp så orkade åtminstonde vara trevlig mot kunderna.

 

 

 

 

Måste berätta om en speciell person som kom in på jobbet idag.

Det var en kille i 27 års åldern. Han såg ut att vara en före detta uteliggare eller så. Han hade ett väldigt slitet ansikte och svullna lite smutsiga händer.Men han luktad einte sprit och var klar i blicken.

Han gick in i butiken och kollade lite på skor.. Sen började han prata med mig och efter att vi pratat lite frågade han:

-         Gissa vad jag jobbar som?

 

Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa att det var svårt att se.

 

-         Jag är en hemlig agent, som är ute på ett uppdrag.

 

Jag svarade med ett leènde och sa att du är nog inte så hemlig längre då.

 

Efter mitt svar kom någon han kände in och hämtade honom. Killen var typ en psykiskt sjuk person och hade smitit från sin ”ledsagare” eller vad man kallar dem.

Lite kul ändå att jag träffat en hemlig agent=)

 

 


 

 

Efter jobbet hade jag en dejt med Hege, en fd kollega till mig. Såå kul att se henne. Glömde helt av att jag var trött=)

Vi hittade av en slump ett cafè på Aker Brygge där de hade massor av cocosbollar. Jag älskar cocos-bollar så det var rena himmelriket;)

Mums!

Lite synd att jag var så trött, men vi får ses fler gånger=)

 

Nu sitter jag i soffan och myser, Det är det enda jag ska göra ikväll. Det och sova.

Så ni får ha en fin kväll nu alla.

Det ska jag ha=)

 

 

Har ej orkat ta bilder idag så jag slänger in två fina foton från i vintras hemma i Hjärtungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0