Super Energi!

Har haft superenergi idag. Neverending tydligen. Trots att jag varit på jobb länge pluss smitit in på gymmet en stund.

Brukar känna mig utpumpad när jag går uppför backen till huset påväg hem. men inte idag inte=)

 

 

Har varit väldigt engagerad på jobbet idag också. Ska försöka hålla detta uppe. Brukar vara engagerad men idag var jag det extra mycket. Har nog fått massor av energi från helgen med Björn.

 

 

Sen har jag även fått hämtat ut biljetterna till Yeasayer.

Ser fram emot det massor! 6 mars är datumet=)

 

Can`t wait!

 



Kommentarer
Postat av: Julianlinn

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:54:34
URL: http://julianlinn.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0