Summa sumarum

Japp, då har jag kollat vad mina utgifter går på/dag i en 6 veckors period.
78 kronor blev det till slut. Då var jag snål de tre första veckorna och köpte INGET onödigt. De efterföljande tre veckorna åt jag ute två gånger under den tiden och köpte chips och godis på helgen. Pluss billig lunch på jobbet 1gng/vecka.

Detta är något jag skulle kunna fortsätta med. Att jag verkligen tänker på vad jag köper i två veckor varje månad. Men eftersom det tar så mycket tid till tråkiga saker då, får jag göra som jag vill de andra två veckorna i månaden.

Jag kommer göra av med mycket mindre pengar än vad jag gjort förut när jag inte tänkte på det alls. Så detta var ett bra test!

Ska fortsätta skriva upp vad jag köper för när jag ser vad jag faktiskt gör av med blir jag inte lika sugen på att inhandla de där onödiga sakerna.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0