Solsidan

Ååå vad jag älskar Solsidan! Skrattar ihjäl mig varje gång. Önskar jag hade sett alla program men har bara kollat in avsnitt 4, sisådär en 4 ggr nu,haha.

Kolla in det på tv4play vet jag!

Mia Skäringer från Mia och Klara är med, Felix Härngren, Johan Rheborg och Josephine Bornebusch.
Det hela utspelar sig i en fin förort till Stockholm. Vad jag förstått det som är det ett nyinflyttat par, som egentligen är vanliga svenssons som flyttar in i lyxområdet. Det är Felix rollfigur som ärvt ett hus eller något. Det uppstår kulturkrockar med grannarna till höger och vänster och det är det som gör hela programmet!
"SvenssonParet" i Solsidan.
källa: Gp.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0