Skoputsning

Blev ingen promenad med Emmeline heller. Blev besviken men kan man inte så kan man inte. Önskar bara jag vetat tidigare, då hade jag hunnit till gymmet.

 

Blev en liten promenad för mig själv plus putsning av skor och lite städning istället.

 

Inte lika kul, men jag hade ändå varit tvungen att göra det förr eller senare...

Har en lite dålig kväll känner jag.

 

Men! NU ska det bli andra takter! Ska tänka positivt nu istället.

Lite mer städ och sen nedvarvning och sovdax.

 



Kommentarer
Postat av: Emmeline

Oturotur att du jobbar så megamycket! :( Nu har du jobbat massor på sistonde tycker ja! saknar dig faktiskt!

2010-02-09 @ 22:00:01
Postat av: Katarina

jag vet. Men antingen imorgon eller till helgen ses vi=) kommer nog va trött imorgon men vi kan ju bara hänga isf=)

2010-02-10 @ 22:03:26
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0