Skidskytte och melodi är kanske inte min melodi...

Min kväll blev härlig ändå.

 

 

 

Den gick från att jag tänkt att jag inte skulle orka göra något till att åka med Emmeline till Anna och se melodifestival.

Sen ändrade vi oss och tänkte bege oss ut, jo då, nu är jag frisk=)

Började göra oss iordning för utekvällenoch missade därför det mesta av Melodifestivalen.

Sen när vi väl kom fram till Anna kände jag mig inte i så bra form längre.

Fick skippa utekvällen, var helt enkelt inte vad jag behövde. även om jag ville ha det.

 

Vi missade alltså melodifestivalen för att vi gjorde oss iordning för utekvällen vi inte gick på. Det hela slutade med skidskytte istället=)

 

 

Man får hänge med i svängarna,haha.

 

 

Melodifestivalen och skidskytte kanske inte är helt min melodi, men ibland kan det vara kul om sällskapet är bra=)

(lägger upp bilder imorgon)

Ha en fin kväll och festa lite för mig också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0