Skidåkerskan

Jag gick inte bara ut, jag åkte skidor!

Men kände med en gång att jag inte orkade NÅGONTING! Åkte ca 2 km eller så i mysåkningsfart. Nästan så att jag åkte bakåt istället för framåt,haha. Kan säga att t.o.m tvååringarna åkte snabbar än mig.
Ni ser ju att jag fortfarande är sliten, men det var värt ett försök=)
Vissa åker skidor...
Över gatan spelas det fotboll..
Är så kul att på ena sidan vägen ligger snön i drivor och på den andra spelas det fotboll. =)
Hur som helst var det skönt med lite luft.
Ska hoppa i i duschen och sen sova lite tror jag. Känner att det är vad min kropp behöver. Hoppas på tillfrisknande till kvällen så jag kan hitta på något kul med mina lovely babes=)
Ha det fint nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0