Sjuuk=(

Vaknade just och kände mig helt förstörd. Som om tåget kört över mig eller så.

Jag är helt slut och vill bara sova, men det kryper i min kropp, hjärtat slår fortare och fortare och vill inte sakta ner + huvudvärk och feber.

 

Har det varit någon och slått mig med en klubba i huvudet inatt eller?  Man kan undra!

 

 

Hade jätte konstiga mardrömmar det lilla jag faktiskt sov inatt. Drömde att det var svartklädda män, (varför är det alltid svartklädda män i mina drömmar? ) som tog sig in i mitt hus. De gjorde ingenting med mig eller så, de bara bröt sig in och roffa åt sig av det jag hade. Sen gick de igen, men då kom isbitarna. Det bara vällde in isbitar i mitt rum och de skulle döda mig med sina vassa spjut...

 

 

Ringde just till jobbet och sa ifrån att jag ej kan jobba. Idag blir det sovning för hela slanten så fort jag känner att sömnen smyger sig på. Annars får det bli soffan och film.

 

 

Ha det fint nu!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0