Sjukdagen

Har sovit från halv ett till halv fem. Är heelt slut och min kropp bara skriker " Ta Hand Om Mig".

 

Orkar inget över huvud taget. Blääää.

Sen hade jag ingen mat hemma upptäckte jag. Fick därför gå den långa milen till affären. Det kändes som väldigt långt, men det är det alltså inte vilket jag är glad över.

 

Nu har jag laddat med frukter och vitaminer så jag klarar att överleva helgen.

 

 

 

Jag vill inte vara sjuk. Jag känner mig såå peppad i huvudet men så hänger kroppen inte med som jag vill.

 

Ni ser ju själva hur jag ser ut...En riktig snygging men var har hakan tagit vägen? Skrattade ihjäl mig när jag såg detta kortet jag tog precis.=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va gullig du ser ut ;) puss på dig

2010-02-12 @ 20:54:20
Postat av: Katarina

gullig och gullig..Jag vet inte jag. Tycker jag liknar Mr Bean lite, haha.

2010-02-12 @ 21:36:11
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0