Partyperiod

Jag börjar känna det i kroppen. Den vill ut och festa, dansa, umgås med folk och leva livet. Det kommer komma in en partyperiod i mitt liv nu spår.

Jag har varit väldigt lugn sen i höst. Bara festat 1 gång varannan vecka. Men det har varit det jag velat, då. Bara tanken på en nattbuss hem skrämde mig från utelivet faktiskt. Och fest mitt i veckan hade jag inte en tanke på. Jag värderade min sömn såå mycket. Sen ville jag ta vara på tiden jag spenderade med Björn också. Det kommer jag fortfarande göra.


Men..



Kort från en utekväll i höstas. Johanna K, Emmeline, Jag och Anna bakom kameran.







Nu börjar det bli andra bullar. När jag och Josse bodde ihop var vi ute typ 3ggr/vecka. Vi var ute så ofta att vi kände ägare, bartenders och hela kittet. Då blir det ännu roligare faktisk. Slippa köer och grejer.
Idag träffade jag en bartender på jobbet och han frågade om jag skulle ut ikväll. I så fall hade det varit kul om jag kom förbi stället han jobbade på, tyckte han. Svarade nej, men kom på mig själv med att jag lätt skulle velat gå ut faktiskt!
Så min plan är fler utgångskvällar. De helger jag inte träffar Björn. Men det kommer inte vara som förut att jag festar energin ur mig. Jag blir nog ingen "fest på vardagen tjej", utan mer en f"est på fredag-lördag tjej". Komme r nog inte stanna ute till stängning heller. Är inte det som är poängen för mig nu. Jag vill bara ut i vimmlet, umgås och ha kul. fast ändå kunna vara ok dagen efter.
Bakis blir jag inte, för det är inte så mycket alkohol som hamnar i min kropp. Man kan blir vääldig trött och sliten ändå kan jag säga! Så som sagt en lugnare variant av mitt och Josses partyliv.





Jag och Lollo slåss om sista druvan. Miss you gorgeous!!!



Säger klara - färdiga - gå och jag börjar imorgon kväll=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha grymt kul kort :D Din mamma tipsade mig om den här bilden ;)

2010-03-02 @ 22:32:38
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0