Oslo Fashion-Week

Idag är jag helt slut sen igår men hoppas hämta nya krafter snart. Får nog bli en del kaffe för mig idag,haha=)
Komme ruppdatera mer ikväll om gårdagen och om idag. Har värderat min sömn som första prioritet så jag orkar med allt kul som händer.
Nu ska jag bege mig till jobbet och sen direkt därifrån till Oslo Fashion-Week!!!
Hoppas jag får en liten liten tid till att träffa designern Viktorija. Är såklart många som vill prata med henne och så efter showen men hade varit kul att få sagt åtminstonde några ord för hon är en superhärlig, sprudlande person.Annars får vi helt enkelt höras efteråt.



Ha en underbar dag nu alla!
IngunnBirkeland_020
OFW februar 09 Kjole: Ingunn Birkeland Foto: Det Tredje Øyet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej solstråle, Va snygg klänning! Låter som du har en supervecka, jag borde vara där nuuuuu....

2010-02-18 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0