Okej valentines day

Det är alla hjärtans dag. Grattis eller vad man säger.
Jag är lite kluven över denna dag.

 

Det är helt klart bra att vi uppmärksammar kärleken, men, vi ska inte bara göra det idag utan visa det i vardagen.

Så länge man gör det tycker jag att det är helt ok att fira den nu också.

 

 

Men det jag inte gillar är det kommersiella bakom. Självklart är det vårt egna val om vi ska ge något eller så. Personligen behöver jag ingenting men är kul med visad UPPSKATTNING. Från hjärtat inte från någon affär.
Det är min åsikt.

 

 


 

 

 

Gissa vad jag ska göra idag?
Det blir lite träning och sen hoppas jag kunna träffa någon av mina vänner.
Tyvärr är många upptagna. Bra för dem såklart men not for me.
Känns som jag hamnat lite i kläm här.

 

 

Är man singel denna dag har man en dejt och har man en pojkvän/flickvän är man med honom/henne.
Själv har jag ju distansförhållande så vi kan inte ses och jag kan inte dejta. ( Fast det vill jag inte ändå när jag har en så underbar pojkvän)
Vet ingen mer som har distansförhållande som jag kan ty mig till denna dag. För det är vi som har det som liksom "blir över".

 

 

Låter jag bitter nu? Det är jag absolut inte. Det är bara mina funderingar och konstateranden. Eftersom jag trivs med mig själv så är det inga problem=)
Så ta hand om varandra och sprid kärleken i världen.
Happy Valentines=)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0