Nattugglor

Nu sitter jag och Johanna H i mitt hus och myser. Tappade bort Patrik, våran följeslagare på vägen men vi får hoppas han hör av sig om han vill in,haha.
Lite bilder från kvällen:

Patrik, Johannas vän från Karlstad hälsade på. Notera att ha matchat hängslen och klocka. Hade även skor i samma färg=)





Allihop på för-förfesten, bara för speciellt inbjudna;)






Jag i Johannas päls.



På väg mot festen.





På festen, två härliga tjejer. Var mycket mer folk där men ni vet, jag är hellre social än springer runt och tar massa kort. Därav enbart en bild.


Hade superkul på festen. Var live musik och allt. Vid halv två bar det ut och kvällen slutade på Fugatzi. Men nu ska vi sova så skriver mer om min eminenta kväll imorgon.  God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0