Mys efter showen

Efter showen gick vi omkring lite i kongressahllen och insöp stämningen. Härligt.

 

 

Nej, vi håller inte på att ramla, ser ni inte att det är en proffsig pose?;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter det gick vi och tog en fika på Kaffebrenneriet. Super gott och mysigt.

Så skoj att träffa Johanna K och Paula.

Paula har jag inte sett på evigheter. Hon och jag träffades på en buss hem en gång. Vilket sammanträffande. En riktigt härlig tjej. Är bara det att vi aldrig har kommit till skott och ses så ofta. Kan jag så kan inte hon och så vidare. Men nu så=)

Och så ska det fortsätta har jag bestämt;)

 

Satt och pratade om allt möjligt men sen var vi alla tvungna att åka hem av olika anledningar.

Kunde inte låta bli att snika in på Gina Tricot först bara. Köpte faktiskt två saker som jag ska ha på mig imorgon när Björn kommer.

 

 

Btw, Paula kanske eventuellt ska hjälpa mig lite att få min blogg snygg. I alla fall ska jag få låna hennes manual om webb-design inom en snart framtid. Skulle inte sitta fel att få en uppfräschning! Eller hur?

 

 

 

Ha en riktigt fin kväll nu alla!



Kommentarer
Postat av: -Madde

Om Paula inte hjälper dig med bloggen så skulle jag kunna hjälpa dig lite :)

2010-02-18 @ 23:03:20
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/
Postat av: Katarina

jaaa! Glädje och lycka=) som du själv ser är jag i stoort behov av hjälp och tar alla bra råd jag kan få=)

2010-02-18 @ 23:08:59
URL: http://brightlovelight.blogg.se/
Postat av: Josefin Andersson

Gud sa snygg klanning, eller kjol och troja! :) pussipuss

// josse

2010-02-23 @ 14:40:53
Postat av: Katarina

japp det är en kjol + tröja från hm. Riktigt snyggt ihop faktiskt. Tyckte det passade fint ta plaggen med på modevisning,haha=)

2010-02-23 @ 16:32:03
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0