Längtar till onsdag!

Längtar till onsdag!

Då ska vi som jobbar på Aker Brygge gå på standup - show. Innan dess blir det champagne och snittar. Mums!

Är så kul när folk fixar sådana saker!

 

Slutar två timmar innan "kalaset" börjar så jag Karina och Tonje ska festa till det lite extra genom att ta en drink och äta något gott innan showen.

 

Det kan jag banne mig unna mig nu när jag har snålat i tre veckor=)

Får lön på fredag och har fortfarande pengar över på kontot, yay!

 

Det som är över ska jag sätta in på mitt sparkonto så det bli lite mättare,haha.

 

Apropå mat..

Just nu sitter jag och äter av min goda curry gryta. Behövde lite energi för var utsvulten, annars hade jag inte kunnat somna ikväll. Imorgon ska jag upp klockan fem så ska lägga mig snarast.

 

 

Ha en toppenkväll nu!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0