Kronor/dag

Nu har jag haft min kronor /dag challenge ett tag. Närmare bestämt 3 veckor och två dagar.

Hittills är jag på 80 kronor/dag.

 

Som sagt, hade jag inte brytt mig om vad jag äter hade det varit billigare men tycker ändå att det är helt ok för att verkligen ha klarat sig på det i en månad snart=)

 

Blir 2307 kronor jag har använt  denna månad om jag inte höjer mig. Fast jag vet att jag kommer göra det efter imorgon. Ett restaurangbesök i månaden tycker jag ändå jag har råd med i och med att det faktiskt inte är köpstopp jag har utan "onödigt stopp"=)

 

Kommer kännas skönt när jag fått lön och sätter in allt som blev kvar av januarilönen på sparkontot=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0