Klippet

Det gick riktigt, riktigt bra faktiskt! Har klippt allt hår och sen klippt upp det mycket.
Här är mina professionella verktyg som jag använt:

Jag är ju ingen frisör som ni kanske märker. Men faktum är att jag klippt mig själv i två år nu!! Innan dess gjorde jag det lite då och då fast gick till frisören 1-2ggr/ år. Blir helt klart lika nöjd med det jag gör som om jag skulle gå till min frisör. Fast färga och slinga skulle jag aldrig våga. Då är det Antonio som får hjälpa mig. Min underbara frisör. Önskar egentligen jag kunde gå fler gånger till honom men det är kostbart alltså.
Vi har en väldigt bra kemi och har alltid väldigt givande samtal. Sen ger han den skönaste hårbottenmassagen och gillar att göra frisyrer på mig. Vilket jag inte har något emot. Blir alltid suupersnyggt!
Före såg jag ut såhär:

Slitet slitet...




Resultatet blev såhär:



(Spotify i bakgrunden såklart.)


Inga slitna toppar här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0