Kärlek

Är väldigt lycklig och glad över att mitt liv är som det är=)

 

Jag har en härlig familj, goa vänner, en underbar pojkvän och ett bra förhållande med mig själv.

Det är det viktigaste. Har man ett bra förhållande till sig själv lockar man till sig andra som också har det. Då går den positiva energin och kärleken runt och blir starkare ju mer den växer=)

 

Det är därför mitt och Björns förhållande är så bra tror jag. Vi var ärliga från början om vilka vi var

och vi är inte tvungna till något. Vi "äger" inte varandra och tänker att "jag gör det här för dig om du gör det här för mig".

 

Vi ger av hjärtat när vi menar det och när vi vill. För när man tycker om någon vill man ge den det allra bästa hela tiden. Det är därför allt blir så bra. En positiv cirkel av kärlek.

Och den börjar med att man är ärlig mot sig själv.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0