Inspiration!

Mot kursen!

Va en riktigt bra kurs vi var på.

 

Fick information om hur de nya systemen fungerar, hur aktiviteterna på ecco kommer se ut m.m.

 

Har fått massor av inspiration. Var en tjej, Louise, som pratade om hennes roddtur runt Sveriges kust och hur hon utvecklades av det. Grunden i hennes berättelse vara att man ska tänka positivt och inte vara rädd att utmana sig själv och att man verkligen gör det.

 

En sak som var lite mindre bra vara att de kunde tagit lite mindre tid till att visa upp de olika skomodellerna för våren, De är redan inköpta och vi har redan boken om dem så kan bara slå upp och se vad som finns. Det som ändå var bra med denna del var att de gick in på egenskaperna med några av skorna.

 

Nu är jag laddad med positiv inställning och goda argument till kunderna=)

 

Till sist fick vi diplom att vi gått kursen samt en goodie-bag.

 


Pennskrin, skohorn, bok om Ecco samt lite mörk choklad. Det vet jag för att jag redan ätit upp dem.
Goda var de - Hungrig var jag.
Nu ska jag till "möte" med mina vänner. Ska träffas på Dus och bara ha de fint.
Har ett litet dilemma... Ska jag eller ska jag inte köpa något att äta/dricka...
Har ändå lyxat hela helgen liksom...
Men är dumt att bara sitta på restaurangen utan något. Får se vad jag ändar upp med=)
Ha en härlig kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0