Ingen överraskning=(

Hade planerat så jag skulle sluta tidigt dagen då Björn fyller år  och att jag var ledig dagen efter så jag kunde sova över också.

 

Hade nämligen tänkt överraska honom. Själv hade jag blivit överlycklig om han hade gjort något sådan för mig så jag tänkte att han också skulle bli glad för det.

 

Men nu sprack min plan=( Han har nämligen tenta på fredagen efter han fyllt år och då är det ingen ide att åka till honom längre. Dels för att jag ej är framme innan nio på kvällen och dels för att han måste plugga till tentan som äger rum 14-19 dagen efter.

 

Allt är förstört=( Ville så gärna överraska honom.

Får försöka komma på en annan överraskning.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0