Ingen i sikte

Jag tog mig i kragen och tog min power-walk på 50 minuter.

Jag trotsade de 20 minusgraderna. Fick ta på mig träningskläder, fleece och dunjacka och termobyxor för att gå power-walken!! Ni som gör detta vet att det är en himla massa kläder för att träna. Vamligtvis räcker dte med fleece och vindjacka för mig men det var nästan så jag frös hela kroppen av mig trots konstant rörelse, berget av kläder till trots.



Inte en enda norrman, eller annan person för den delen, stötte jag på. Annars är det väldigt många friskisar ute i löparspåret kan jag be att få tala om . Kan alltså se på mig själv som den friskaste av alla friskusar idag,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0