Idag hände något oväntat!

Har haft en underbar dag och verkligen varit superengagerad i alla kunder plus haft massor av energi. Är så skönt när jag har sådana dagar.

 

I alla fall..

Gissa vad som hände på jobbet?

 

 

Hade en kund som upplevt att han aldrig fått så bra service någonstans som av mig. Så han erbjöd mig jobb i sin restaurang på Frogner, ett av de finare områdena här i Oslo.

Tar det som en komplimang.

 

Tackade dock nej till jobbet eftersom jag trivs så bra där jag är nu.

Dock ville han toppa min lön pluss att jag hade fått massor av dricks.

Dricksandet här i Oslo är helt klart det bästa med att jobba i restaurangbranchen.

 

När jag testade på detta yrke fick jag ihop 1200 kr en vardagskväll! Och då var jag inte ens bra!!!

 

http://oslopuls.aftenposten.no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0