Hög på jobbet

Ja, inte hög som att jag har knarkat. Men jag har haft superenergi hela dagen och varit superglad och lycklig och engagerad. Hög på livet helt enkelt.
Dessa dagar älskar jag. Det känns som om inget skulle kunna stoppa mig och jag kan göra precis vad jag vill.

Eftersom jag haft så mycket energi har jag dansat runt i butiken hela kvällen. Då blir man ännu gladare, när man rör på sig. Lite crazy men kunderna blev väldigt glada av det. De började sjunga med i låtarna och röra sig lite lite som om de också dansade. Var som att vara på fest fsat på jobb. Så det blev en positiv cirkel helt enkelt. Toppstämning med mej och Hilde på jobb ikväll med andra ord=)

Det enda problem jag har är hur jag ska komma ner i varv nu...Det var ju det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0