Härliga möten

Orden som beskriver min dag är:

Härliga möten

 

 

Har som ni vet haft en underbar helg i Göteborg med min älskade.

Ska berätta mer om detta i nästa inälgg. Nu koncentrerar jag mig på idag=)

 

Åter till härliga möten.

Har träffat min syster Camilla idag. Efter många om och men hittade vi tillslut ett ställe att äta på som varken var stängt, dyrt, tråkigt o.s.v.

Det blev kinamat.

 

Var så kul att se henne. Vi sågs även igår för en fika. Men va kul att ses lite mer. När jag sedan skulle köpa med mig lite mat hem till Oslo sprang två av hennes kompisar på oss följt av min kusin, Therese.

 

Blev så glad när jag såg henne. Hon strålade som en sol så man kunde inte låta bi att bli extra glad.

Vi har inte setts på jag - vet - inte - hur - länge. Ett år kanske.

Så lång tid får det inte ta till nästa gång.

Vissa människor blir man bara glad av helt enkelt och Therese är en av dem.

 

 

 

På bussen tillbaka till Oslo satt jag brevid en härlig australiensare. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Men jag var faktiskt väldigt trött idag, som Björn kan vittna om. Så jag orkade inte prata hela vägen.

Faktiskt tror jag att jag somnade lite på bussen! Det har aldrig hänt. Nu kanske cirkeln är bruten.

Tog på mig fleecejacka, mysbyxor och virade in mig i en sjal så det blev varmt och gott. Vipps, så somnade jag,haha.

 

 

Efter att ha sagt hej då till "the Ozzie man" gick jag för att ta mitt pick och pack. Då råkade en kille trampa ihjäl mina fötter så att säga..

Det gick bra och var bara kul då vi började prata med varandra på grund av det.

Han var superrolig så vi tog följe dit våra bussar gick vidare ifrån.

 

Vissa människor klickar man bara med helt enkelt. Såå kul när det händer!

 

 

Summa av antal roliga möten idag blir alltså:

 

  • Camilla
  • Therese
  • Ozzie
  • Buss-killen

Jag ger det tummen upp och fem toasts;)

 

Ha en fin kväll nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0