Härlig dag på jobbet, sen med Anna

Idag har jag haft en härlig dag kan jag säga. En dag med positivt flow. Vissa dagar kan jag känna att det kvittar vad jag gör, jag får inget positivt tillbaka. Men idag var en sån dag då folk blev glada när de såg mig på jobbet.

Det gillar vi!=)

 

 

Här har vi lite vårskor. Nice va?

 

 

 

 

Pluss lite partyskor

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Åkte iväg till Anna en sväng efter jobbet. Tog ca en timma att ta sig fram mellan all trafik! Tillslut nådde jag ändå mitt mål. Hem tog det dock bara 25 minuter! Wow=)

Va kul o va med henne lite, även om det blev kort för har massor att göra nu.

 

 

 

Städa - får vänta

Duscha och allt vad det innebär

Diska

Handla mat- får vänta

Laga mat

 

Ringa Björn- jippi=)

Se ut outfitt till imorgon

Plocka undan lite!!!

Skriva mer blogg-jaaa

 

 

 

 

 

Btw..

Det är väldigt kallt ute. Ögonfransar fryser till is och läppar svullnar upp

 

 

FÖRE - Aj, aj, aj. Men nu ser de normala ut.
Efter

 

Om ni ursäktar finns jag att träffa på i duschen ett tag nu. Ha det toppen sålänge=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0