Flinga Fashion-Show


(Tyvär blir det inga bilder från showen då det var för mörkt för att ta bilder med min kamera=(Fick filmat öppningen av visningen men vet inte hur jag ska lägga upp den, någon som vet så kom med tips=) )

 

 

 

 

 

Eftersom jag har en så härlig chef fick jag sluta tio minuter tidigare på jobbet idag så jag skulle hinna göra mig iordning.  Alla skulle ses 16.40 vid Glasmagasinet men som alltid händer allt i sista minuten. T-banan strular så fort det blir snö. Var lite stressad först men när alla var samlade gick det över. Eller jag var nog mer excited som man säger. Förväntansfull och så.

Tur Johanna K var med för jag hade virrat bort oss totalt annars. Showen hölls på kongresshallen i Oslo och hade helt fel aning om var det låg,haha.

 

Väl inne blev vi visade var showen skulle vara och vilka platser vi fick! Näst längst fram i mitten. Riktigt fin "utsikt".

Så fort jag kom in i rummet blev jag helt överväldigad av iver att få se hur kläderna skulle se ut.

Jag ville se nu nu nu!

 

 

 

 

 


I väntan på visningen. Ännu tomt i lokalen men poff var den fylld av folk.

 

 

 

 

 

Så släcktes ljusen ner, musiken började strömma ur högtalarna och sen brakade det loss.

 

 

Wow, jag säger bara wow!

En helt fantastisk upplevelse. Som att kliva in i en annan värld där superhjältarna regerar i snygga kreationer med edge. Så beskriver jag visningen, vet ej om det är det rätta sättet men det var så jag kände.

Den tog verkligen andan ur mig.

Vilken kreativitet. Och så inspirerad man blir!

 

När designerna kom ut ljöd busvisslingar och applåder i mängder. Man fick en riktig kick av hela upplevelsen.

Tack för inbjudan Viktorija!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0