En bra egenskap

Om jag ska säga en bra egenskap med mig väljer jag att jag blir glad väldigt lätt, för väldigt lite.
Exempel från idag:

Hann med min länkande buss hem, det blev jag riktigt glad för och uppskattade.
En större sak var när Johanna K  kom in helt oväntat på jobbet. Magen fylldes med glada bubblor. Hon hade sin mamma på besök och visade henne runt i stan.
Jag blev riktigt glad att hon kom inom, hon kunde lika gärna inte gjort det liksom.


När jag får sms av mina kära, fått massa fina idag. Tack! (Har tyvär inte haft pengar på mob så har ej kunnat svara)
Sen kan jag bara komma att tänka på roliga saker och då kan jag brista ut i skratt bara sådär. Härligt!
Gjorde det flera gånger när jag packade upp varor på lagret idag.
En annan sak jag blev suuperglad för var att jag får ledigt så jag kan hälsa på Josefin i England. Wieeee=)
Härliga människor som är trevliga tillbaka eller ler mot mej. Hur många som helst trevliga kunder idag.






Tycker det är en riktigt bra egenskap i alla fall. Det är ett tipps att jobba på, att bli glad av dig själv. Du kan göra dig själv lycklig. Bara du faktiskt. Andra personer kan spä på din lycka, men för att det ska hända måste DU välja vilka du har omkring dig o.s.v

Kommentarer
Postat av: Leifidunn

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-02-21 @ 14:23:55
URL: http://leifidunn.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0