Emmi please don`t go

Kom just hem från Emmeline och sitter och gör mina naglar.

Hon ska på reseledarkurs 1a april och jag komme sakna henne så. Hon är så härlig. Jag kan prata med henne om allt och hon har väldigt bra tankar om saker. Hon inspirerar mig verkligen.

 

Hon har bland annat sagt att man inte alltid måste vara uppe bland molnen av lycka, ibland är man bland träden och ibland på marken.

Det är ok att inte alltid vara på topp helt enkelt.

 

 

Jag vill helst vara super lycklig varje dag, men jag är bra ändå. Är lättare att tänka så när jag får höra att jag är omtyckt oavsett vilket humör jag har.

Har innan haft ganska svårt att visa vissa känslor men nu kommer de ut när de finns där och sen är det inget mer med det=)

 

 

Kommer sakna henne mycket. Men är så glad för hennes skull och över hur härligt hon kommer ha det.

Hon är värd det allra bästa=)

 


taget från hennes facebook
Gorgeous Emmeline=)
ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du är omtyckt vilket humör du än är på Katarina, du behöver inte alls vara uppe bland molnen för att vara bra, att det går upp och ned i livet är naturligt :) Konstigt vore det ju annars!



Ja visst är det superfint kort på henne, det är jag som tagit det, haha ;)



Kram till dig

2010-02-04 @ 23:02:43
Postat av: Katarina

Tack Anna=) Jag säger detsamma. Man är älskad oavsett hur man mår för dagen=)

2010-02-05 @ 09:44:40
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0