Det kommer mera...

Har haft en rikgit otursdag alltså. Hemma i stugan var allt frid och fröjd men så fort jag steg in genom dörrarna till jobbet drog sig turen tillbaka.

Jag snubblade och ramlade rätt mot en lastpall så hela överhanden blev full av små flisor. Det gjorde såå ont och jag höll på att svimma. Drog ur de värsta flisarna själv men fick sen gå till apoteket och köpa en pincett.
Dra ut resten flisor ja.. Det är inte det lättaste när man är rädd för skarpa saker som sprutor, knivar, nålar, pincetter.
Jag höll på att svimma igen och satte mig ner mitt på lagergolvet. Tillslut fick jag lägga mig ner och bara försöka andas.

Tillslut löste sig allt och sitter här med nästan inga flisor i handen. Tänkte att nu är det ingen mer otur kvar idag men den följde efter mig. Jag gjorde massa fel hela tiden på jobbet.
Efter jobbet gick jag till gymmet men orkade ingenting.Höll på att klappa ihop under spinningen.
Såg mig besegrad efter 30 min och gick hem istället.

Konstigt att jag hade så mycket otur idag. För jag tänkte hela tiden positivt...
Nu är jag iaf hemma och ska bara göra sånt jag känner för. Min dag ska få ett bra avslut helt enkelt=)

Föresten, en sak som var riktigt kul på jobbet var en kund som kom in. Det kan verkligen göra min dag när vi har härliga, pratsamma kunder som uppskattar en och vill ha service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0