Denna söndag är degardag

En vanlig Katarina-söndag innefattar bland annat ca 2 timmars worekout.

Denna söndag är av annan kaliber...

Det Började med mej, Björn och frukost på sängen. Vad frukosten bestog av? Choklad. Uj uj uj..

Sen blev det dock andra bullar, alltså inte bullar men nyttig mat.

 

Har även ätit två ägg. Inte vilka ägg som helst utan chokladpåskägg. De kommer innan påsk och alla norskar bli som galna då. Inklusive mig. För det är såå gott. Tänk dig ett kinderägg, men som är fylld med vit kräm. Syndigt gott.

Man kan undra om det är något beroende-framkallande i dessa ägg...Hmmm. Ska i alla fall hålla mig ifrån dem till nästa lördag.

 

 

Som sagt, det blev ingen workeout. Funderar istället på att gå en liten promenad, men det är INTE lockande i minusgraderna vi har på kvällarna. Ska ändå försöka ta mig ut. Annars blir det lite yoga. Det förtjänar min kropp efter allt skit jag gett den idag,haha.

 

 

 

Funderar nästan på att köra en 100% raw-food vecka igen...We will see.

Ha en fin kväll nu!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0