Dansa i snön på utegård

Hade en grymt kul kväll igår, ni har ju sett lite bilder. Tänkte berätta lite mer om mina bravader.
För-förfesten kickade ass,haha. Jag, Johanna och hennes vän Patrik var ett riktigt glatt litet gäng. Är så kul när man bara klickar med personer även fast man inte känner dem så bra. Tänker på Patrik då. Johanna har jag känt sedan första dagen i Oslo via en jobbintervju. De bästa hittar man på oväntade ställen:)

Efter lite spontandans i köket och "mess arround", när man bara dansar helt galet som man vill och känner för, drog vi till en annan fest i centrum. På vägen hade vi vår egen musikal, vet inte hur stort den kommer slå men kul var det.

Vi blev ca 20 pers på förfesten, ett härligt gäng med två gitarrister pluss sångare så gästerna blev bjudna på minikonsert som senare ledde till allsång. ALLA på festen var såå sköna att hänga med. När klockan slog halv två tänkte vi att nu var det dags att kila vidare ut i vimmlet. Vi drog först till någon rockbar men det var kö och man kom bara in när någon gick så jag och Johanna lämnade det alternativet för en klubb istället. Mer min stil också.
Inget lyxigt men bra musik var det! Fugatzi hette stället. Men det absolut bästa på hela kvällen var när vi egentligen hade tänkt gå. Vi stog på innegården som på sommaren kryllar av folk, men som nu endast myllrade av snö. Då spelades sista låten som var MGMT s Electric feel i någon cool version. Vi kunde inte låta bli att dansa runt i snön. Vilken upplevelse. Bäst på hela kvällen. Jag, Johanna våra snygga outfits, himlen beströdd med stjärnor över oss i sällskap med MGMT.

Kan man få en bättre avslutning? Nej!


När vakterna tyckte vi hade dansat nog drog vi oss in mot "bästa stället att ta taxi från" Chauffören var supertrevlig, (annars har jag i det senaste bara råkat hamna i bilar med hämska taxiförare, blä.( Så kom vi fram och Johanna sov över hos mig, är såå långt mellan oss så är bäst så. Nää, vi har 2 minuter mellan våra hus. Men var liksom mysigare att sova tillsammans. Vi kröp upp i soffan med varsin tekopp och kollade in sista avsnittet av Solsidan. Vid 6 somnade vi, jag i min låda och hon i sängen. Mys


Massa Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0